Jeg er chelsea drakt veldig glad for å være her

Jeg er chelsea drakt veldig glad for å være her

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. harriett
     
    .

    User deleted


    Den tidligere La Liga-angriperen Baba Diawara har koblet seg til sine nye Adelaide-lagkamerater etter å ha blitt med i A-League-mestere på råd fra Perth Glory-rivaler Diego Castro. Senegalske fremover kom til Australia på tirsdag etter en 48-timers reise fra Dakar, og vil bli en fotballdrakter del av den røde 'AFC Champions League-kampanjen, som starter neste uke. Den 29 år gamle avslørte at han kommer til A-League etter å ha fått råd fra Castro, en engangs lagkamerat i spansk klubb, Getafe. 'Jeg snakket med ham før jeg signerte avtalen,' fortalte Baba Adelaide-annonsøren. 'Han er den som fortalte meg om A-League, og hvordan det er, og denne klubben er Adelaide og hvordan de vant mesterskapet i fjor. 'Jeg er chelsea drakt veldig glad for å være her og nå, jeg vil møte mine nye lagkamerater og jobbe veldig hardt, så jeg kan være et verdifullt medlem av min nye klubb. ' Baba vil spille en del av Adelaides fredag ​​kveld A-League kamp hjemme til Newcastle Jets før neste onsdag ACL-åpner mot manchester united drakt kortermet Japan 'Gamba Osaka. Gui Amors hovedtrener har foretrukket Baba over veteranen Marcelo Carrusca i Adelaides ACL-gruppe, sammen med en annen sang i den koreanske midtbanespilleren Kim Jae-Sung. De spanske angriperne Isaias og Sergio Cirio gjør også kuttet, med skadet forsvareren Iacopo La Rocca utelatt. Baba scoret bare tre mål i 30 skikkelser for Sevilla i La Liga. Men han har en bedre rekord i Portugals Primeira Liga, netting 48 ganger med 21 assists, i 128 kamper i over fem manchester united drakt årstider med Maritimo. Han krysset stier med Castro i 2014-15 sesongen i Getafe hvor han scoret ett mål i 21 skudd.
     
    .
0 replies since 23/5/2017, 14:57   29 views
  Share  
.